Politik for returnering og tilbagebetaling

Fortrydelsesret

Som privatkunde har du ret til at annullere din købsaftale inden for 14 dage uden at angive nogen grund. Fortrydelsesfristen begynder den dag, hvor du eller en tredjepart, som du har udpeget (ikke transportøren), tager de sidste varer i besiddelse.

Skridt til at annullere købet

Du har forskellige muligheder for at annullere dit køb:

  • Send os en e-mail med din afbestilling.
  • Brug vores kontaktformular og indtast din annullering.
  • Alternativt kan du annullere din ordre direkte i kontoområdet.
Bemærk, at for at overholde fortrydelsesfristen er det tilstrækkeligt at sende fortrydelsesmeddelelsen, inden 14-dages perioden er udløbet.

Konsekvenser af annullering

Hvis du fortryder aftalen, refunderer vi alle betalinger, vi har modtaget fra dig, inklusive leveringsomkostninger, senest 14 dage efter modtagelse af din meddelelse om fortrydelse. Tilbagebetalingen sker ved brug af samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Der er ingen ekstra gebyrer for tilbagebetalingen.

Omkostninger ved returnering:
Du er ansvarlig for de direkte omkostninger ved returnering af varerne. For omfangsrige varer, der ikke kan returneres med posten på grund af deres art, er returomkostningerne i Tyskland 1.120 DKK pr. kasse.

Adresse for returnering:
jonastone GmbH & Co. KG
c/o L.I.T logistic concepts & services GmbH
Erste Industriestrasse 18
68766 Hockenheim, Tyskland

(jonastone er operatør af mærket stonenaturelle)

Bemærk, at du skal betale for en eventuel værdiforringelse af varerne, hvis den skyldes håndtering, der ikke var nødvendig for at kontrollere varernes tilstand, egenskaber og funktionalitet.

Returnering og tilbagebetaling af defekte varer

Hvis en vare ankommer med defekter, tilbyder vi dig muligheden for at indsende en klage via vores klageværktøj. For at gøre dette skal du logge ind på din kundekonto på vores hjemmeside og vælge den pågældende ordre. Din reklamation vil blive behandlet inden for en arbejdsdag, og du vil modtage en første tilbagemelding.

Vigtig information om reklamationer:

  • For at sikre en fuldstændig behandling bedes du uploade fotos, hvor skaden eller manglen er tydeligt genkendelig.
  • Beskriv fejlen så detaljeret som muligt: Hvad er skaden helt præcist? Hvilken mængde er berørt? Hvordan blev varerne leveret?
  • Undlad venligst at behandle de defekte varer, så vi kan sørge for en korrekt efterlevering eller udbedring.
Du finder yderligere oplysninger i vores generelle vilkår og betingelser under afsnittet om reklamationer.

Tilbagebetaling af din returnering

Så snart dine returnerede produkter er ankommet til vores lager og er blevet kontrolleret, vil returneringen blive krediteret. Refusionen vil blive foretaget ved hjælp af den samme betalingsmetode, som blev brugt til at afgive ordren.